Vill haa!! :D

Jag hatar att jag inte får färga håret svart o klippa mig som på bilden..!! Jag älskar den frisyren!!<33 Vill så gärna ha den.. Den är jätte söt o blir avundsjuk på folk som har den :S
När jag blir äldre ska jag gå runt med svart hår o färglada slingor ;D läängtar! xD
btw.. nån som kan ge lite tips på snygga frisyrer o hur man gör dom?? ;)<3
Hatar att vänta tills man blir äldre!! :(
emo frisyr ;) <33


Vill såklart ha percingar oxå, men det får jag nog aldrig göra ;P vill ha i tungan,läppen eller i magen ;) vad är snyggast?? svara gärna i kommentarerna :D

Kommentarer
Postat av: Sondris

Aww. Jag skulle också vilja ha sådant hår!! (:

( Hittade din blogg av en ren slump )

2011-04-22 @ 11:34:16
URL: http://ailove.blogg.se/
Postat av: Denise

Ett gammalt inlägg, men aja, om du fortfarande vill ha tips på snygga frisyrer har jag ett!

Klipp en pannlugg som slutar ungefär vid ögonglobarna (eller kortare) sedan kan du ta lite av det långa håret och lägga "fram" resten låter du vara på ryggen, dela sedan upp detta hår (som e på ryggen) i 2 delar och sätt upp två höga sido toffsar :D eller så har du bara en hög toffs, hursomhelst tycker jag det är skit snyggt och skulle nog passa bra på dig!

2012-06-13 @ 10:02:13
URL: http://deniseleijonmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0