Hejhej<33

Hejhej allihopa! ;)
Välkomna till min nya blogg! Hoppas du kommer följa den;P


Ja,.. jag kan beskriva mig själv lite;)
Jag har långt brunt hår, med mörka bruna ögon ;)
Jag är inte den smalaste direkt, men är påväg neråt på vågen ;)
Jag är född 1997 den 8 Januari, och  det betyder att jag är stenbock;D
Jag har 3 kaniner, som heter Jasmine,Ronja och Blixten ;D Har haft en som hette Snuttan, Men blev skrämd o dog:'(
Jag provar ganska många mmorpg spel, jag har spelat nästan alla nu tror jag :S
Sitter vid datan ganska ofta, brukar vara inne på IMVU,Zwinky och Blogg.se ;)
Om ni vill adda mig på IMVU, så heter jag "Pinkcoolme" ;) har en massa andra också, men är mest inne på Pink;)
Jag har alltid gillat emo/scene stilen, tycker dom är söta;D
Mina favoritband/artister är; Tokio Hotel, Ben Moody, Darkest Hour:D
Jag lyssnar mycke på Rock/Punk musik :D

Motto; sätt plåster på knät innan såret kommer xD




(kortet har photoshoppats, har inte så mörkt hår ^^)
litte photoshoppat, med håret o bakgrunden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0