Sköönt väder! :D

idag är det varmt o skönt ute! Vill åka o bada i Lillsjön :D ser några gråa moln på himlen, men hoppas inte dom kommer häråt ;) idag har jag kollat på bloggar o hört på musik, så tror att jag borde gå ut lite nu ;P

Jag ska gå o fråga pappa om vi kan åka efter att han klippt gräset ;) ska bli superskönt!
Hoppas att jag inte träffar nån som jag känner där, jag hatar när jag gör det, för min badräkt är inte så snygg, o jag är inte så smal.. :P Vi kanske åker ikväll istället, då är det inte så många där, för dom tror nog att vattnet är kallare då ;P inte sant, det är varmare då, för vattnet har värmts upp hela dagen, o då är det jätte varmt på kvällen :D i alla fall i lillsjön xD

Jag kommer nog med en "Dagens Outfit" efter badet eller senare ;) <3

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0