Bra att äta

som ni vet, så äter jag inte godis eller sötsaker.. om ni är som jag, så har jag några goda grejor ni kan ta:)

du kan äta någon söt sak ibland, men inte jämt.

du kan äta isglass, det är inte många kalorier i det. (vanlig glass finns det fler kalorier i)

om du vill ha godis, så kan man köpa sockerfria saker, t.ex på ica finns det sockerfria kolor med choklad inuti (viktväktar godis)

drick mycket vatten

om du äter ett chips, behöver du gå 3 km för att träna bort det. (jag tycker inte att det är värt att äta chipset då)


om man gör dessa saker, så går man lätt ner i vikt ;)

goodis :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag äter aldrig godis! Inte för att jag inte vill eller får , men jag är aldrig sugen :) Äter bara mörkchoklad xDMMMMMM!!!

2010-08-01 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0